2022-es BMW i4 teljesítmény, választék és egyéb specifikációk új képekkel

Az eDrive40 és M50 néven kapható, ez alapvetően egy elektromos 4-es sorozatú Gran Coupe

Míg a BMW eladásait ma már a crossoverek uralják , nem tagadható, hogy a márka történetét és rajongásait a szedánok uralják. Ez teszi a 2022-es BMW i4-et ma teljes specifikációkkal és fotókkal a legfontosabb villamosított Bimmerré.

Bizonyos értelemben úgy gondolhatna rá, mint egy teljesen elektromos 4-es sorozatú Gran Coupe-ra. Neve és belső kialakítása ezt alátámasztaná, csakúgy, mint kupészerű karosszériája, amely valamivel hosszabb ideig nyúlik, mint a 3-as szedáné 188,3 hüvelyk, szemben a 182,7-vel. Ez egy hüvelyk szélesebb (72,9) és 0,6 hüvelyk magasabb (57,0). Magasabb magassága ellenére a gördeszka stílusú akkumulátor súlypontot eredményez, amely 1,3 vagy 2,1 hüvelykkel alacsonyabb, az Ön által választott i4 ízétől függően.

Ennek apropóján két modell lesz: az i4 eDrive40 és az i4 M50. Közös 81,5 kilowattos (használható) akkumulátorral rendelkeznek, de motorjaik eltérnek egymástól. Az alap eDrive40 egyetlen hátsó motorral rendelkezik, integrált egysebességes sebességváltóval, amely 335 lóerőt és 317 font nyomatékot produkál. Az M50 első és hátsó motorja van a hatékony összkerékhajtás érdekében. Az első motor, ismét integrált egysebességes sebességváltóval, 255 LE, míg a hátsó motoré 308. Együttesen a rendszer teljes teljesítménye 536 LE és 586 lb-ft. Az M50 Sport Boost funkciója ekkor 10 másodperces lökést adhat 67 extra lóról és további 48 font lábról – és a Mario Karthoz kissé hasonlító funkcióban addig nyomogathatja a Sport Boost gombot, amíg az akkumulátor engedi.

Az indításvezérlés mindkettőben alapfelszereltség, ami 0-100 km / h (62 mérföld / órás) időt eredményez: 3,9 másodperc az M50-nél és 5,7 másodperc az eDrive40-nél. Borotváljon le egy-két tizedet egy jó öreg amerikai 0-60 alkalomra.

A BMW becslése szerint az eDrive40 300 mérföldet fog megtenni töltéssel, míg az i4 M50 245 mérföldet fog megtenni. Ezek példaként a Ford Mustang Mach-E-hez hasonlíthatók , de kevesebbek, mint egy Tesla Model 3 . Mindkét modell egyenáramú gyorstöltési kapacitása akár 200 kW, amely 10 mérföld alatt képes 90 mérföld megtételére.

A járművezetők a regeneratív fékezés három szintje közül választhatnak, beleértve a magas beállítást, amely összehasonlítható azzal, amit az elektromos BMW-k biztosítottak az eredeti elektromos Mini Cooperig . Ha rajongsz az egypedálos vezetésért (mi vagyunk), az i4-nek boldoggá kell tennie. Mindazonáltal, az ilyen hajlamosak számára is nyújt parti funkciót, és egy adaptív fékenergia-visszanyerési funkcióval növeli az előzetest, amely számtalan bemenetet vesz figyelembe a rekuperáció és a fékezés megváltoztatásához. Őszintén szólva a BMW leírása zavaró, és valószínűleg valami jobban leírható, ha lehetőségünk nyílik személyesen kipróbálni. Ugyanez vonatkozik az i4 2. szintű vezetősegítő rendszerére, amely integrálja a sebességkorlátozásokat és a navigációs útvonal-vezetési bemeneteket az opcionális adaptív sebességtartó automatika rendszerbe.

A zesty belső égési zajok hiányának pótlására az i4 „összetéveszthetetlen, modellspecifikus akusztikai élményt” kínál az indítástól a teljes gázig, amelyet a BMW és az Oscar-díjas filmzeneszerző, Hans Zimmer együttműködésében fejlesztettek ki. Meglátjuk, hogy a „BMW i4” megjelenik-e a „Nincs idő meghalni” után az IMDb profiljában.

Ami a régimódi BMW-problémákat illeti, mint a „kezelhetőség” és a „kormányzás”, minden i4 tartalmaz egy kettős csuklójú rugóstagot, az első tengelyt, az ötkarú hátsó, a terhelést egyengető hátsó légrugót és az adaptív „emeléssel kapcsolatos” ütést rendszer. Ez utóbbi egy sebességfüggő rendszer, amely csökkenti a test mozgását és rezgését. Az adaptív M felfüggesztés az M50-en és opcionális az eDrive40-en egy vezető által választható rendszer, különböző módokkal, hasonlóan a legtöbb BMW-hez. A kormányzás sebességérzékeny a Comfort és a Sport két beállításával, míg a változtatható sportkormány-frissítés (standard M50, opcionális eDrive40) sebességérzékeny változó arányú rendszer.

Az első teljesen elektromos autó, amelyet a BMW M GmbH állított be, az M50 további frissítéseket tartalmaz az eDrive40-hez képest, beleértve a két támasztó torony közé szerelt kiegészítő merevítőt, speciális gördülésgátló rudakat, M Sport fékeket és 19 vagy 20 méretű könnyebb kerekeket. hüvelyk. Az elülső motor ellenére az erőátvitel hátul elfogultra van hangolva, és súlyeloszlása ​​48,1 / 51,9-nél közelebb áll az 50/50 BMW-hez (szemben 45,1 / 54,9). Vizuálisan különbözik az M50 egyedülálló első lökhárítótól és a rácsra, a tükrösapkákra és a hátsó lökhárítóra alkalmazott Cerium Grey burkolattal. Más darabok fényes feketére vannak festve, míg a csomagtartó fedele M-specifikus spoilert kap.

Ami a teljes kialakítást illeti, az i4 nyilvánvalóan az evolúciós fa hódágából származik. Az irónia nyoma nélkül a sajtóközlemény büszkén nyilatkozik arról, hogy „a BMW vékonyrács … nagymértékben le van zárva az elektromos meghajtó alkatrészei által igényelt kis hűtő levegő miatt”. Ennél a kis hűtésnél az aktív légcsappantyú 10 fokozatban állítja be a levegőt pontosan azokhoz a területekhez, ahol szüksége van rá.

A belső tér alapvetően megegyezik a szokásos 3/4-es szériával, de a Gran Coupe ferdehátú csomagtartójának fedelét és az iX óriási, ívelt információs és szórakoztató kijelzőjét alkalmazzák a műszerfalon. A 14,9 hüvelykes központi kijelzőből és a kerék mögötti 12,3 hüvelykes információs kijelzőből álló kettő egyetlen keret nélküli üvegfelület mögött van összekötve. A head-up kijelző szintén szerepel benne, és láthatóan jobban integrálódik az alábbi fő kijelzőkkel. Mindegyiket a következő generációs iDrive 8 interfész vezérli (a 3/4-es sorozat iDrive 7-et tartalmaz), amely új kijelzőket, vezérlőket és adatfeldolgozást tartalmaz. Új természetes sebességfelismerő hangparancsokkal és éteren keresztüli frissítésekkel is rendelkezik.

Egyéb jellemzők közé tartozik az új klímaberendezés, amely automatikusan integrálja a fűtött és szellőző üléseket a hőmérséklet-kiválasztásba, és amely figyelembe veszi a fedélzeten tartózkodó utasok számát és helyét is. Az üvegtető alapfelszereltségű, és előtte csúszó / dönthető napfénytetővel rendelkezik, míg az opcionális környezeti világítás elősegíti az utastér felnyitását, ami egyébként meglehetősen kiábrándító a 3/4-es sorozatnál.

A 2022-es BMW i4 2022 elején kerül forgalomba, az eDrive40 56 395 dolláros és az M50-es 66 895 dolláros kikiáltási árral (mindkettő tartalmazza a 995 dolláros céldíjat). A BMW továbbra is rendelkezésére áll EV adójóváírás, így alapvetően 7500 dollárt csökkenthet ezekből a számokból és egyéb állami szintű ösztönzőkből.

Érdemes megjegyezni azt is, hogy a BMW mindent megtett annak érdekében, hogy az i4 környezetbaráttá váljon, nemcsak az égő benzin hiányában. A magas környezeti, fenntarthatósági és emberi jogi normák biztosítása érdekében a BMW közvetlenül beszerzi az akkumulátoraiban használt kobaltot, mielőtt átadja a beszállítóknak, miközben figyelemmel kíséri a lítium származási helyét is. A vállalat azt is elmondja, hogy az elektromos motorok nem használnak ritkaföldfémeket, és hogy újrahasznosított műanyagokat használnak sok alkatrészhez. Végül a BMW együttműködik az EVgo gyors töltési hálózattal, amely 100% -ban megújuló energiára támaszkodik. Az i4 vásárlói és bérlői 100 USD-t kapnak az EVgo számláján.

“2022-es BMW i4 teljesítmény, választék és egyéb specifikációk új képekkel” bejegyzéshez 1 hozzászólás

Szólj hozzá!